Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht worstelmaat

  • maxx

    Hallo, ik ben een 37 jarige gozur uit Amsterdam. Ik zoek een andere amateur worstelaar om af en toe tegen te vechten en technieken te leren. Wie durft?

  • jan

    Hoi onbekende!

    Ook ik zoek een worstelmaatje, ben regelmatig in Amsterdam.

    Ikzelf ben 49/180/79kg.

    Heb vroeger in mijn jongere jaren geworsteld bij Hercules in Amsterdam.

    We kunnen eerst voorzichtig proberen, niks extreems, gewoon gekleed in een zwembroekje.

    Graag je reaktie,

    Jan mail: lucebert@msn.com

  • Ben

    Ik heb bij de Halter Zaandam geworsteld. nog zeer veelintres. voor de sport en zijn geschidenis.

  • Leo

    ik zoek ook iemand om af en toe mee te worstelen en vechten, gewoon voor de lol, grepen uitproberen en zo

    heb jij plek om te worstelen ?

    groet

    Leo

    ugevurip@gmail.com

  • Leo

    hee Ben, zoek jij ook een worstelmaat voor zo af en toe ?

    groet

    Leo

    ugevurip@gmail.com

  • m.stevens

    Hoi Maxx ,ik ben Mike en en erg aan toe om weer een worstelmaat te ontmoeten wel aktief en het liefst -85 kg. ik worstelkledingverzameling ook voor mij medeworstelaar ik ben bekent met wat grepen en heb er zin in ,jij tot worstelen ?! m.stevens37

  • jeroen

    hoi ik kom uit den haag en zoek een worstelmaat in de buurt. waar jij ? ik ben 33/1.88/80 kg

    hoor t wel

    jeroen

  • mike

    jeroen Schreef:

    ——————————————————-

    > hoi ik kom uit den haag en zoek een worstelmaat in

    > de buurt. waar jij ? ik ben 33/1.88/80 kg

    > hoor t wel

    > jeroen

    hoi,ik ben Mike/172/m72 kg Apeldoorn dagje heenenweer ís te doen ,Ik doe aan krachttraining ,verzamel worstelkleding en dvd materiaal ,heb korte tijd les gehad.en wil dol graag aktief zijn op de mat ,ben vrijman en heb matrassen genoeg ,ik ben pas op de computer ,graag emailen voor reactie :mhastevens37@upcmail.nl voor meer info .en event.foto

  • menno

    Hoi Mike,

    Probeerde je te mailen, maar e-mail adres werkt niet.

    Ik woon in de buurt van Apeldoorn. Ik ben 38, 97 kilo en 2 meter.

    Wil graag met iemand worstelen, maar niet in verenigingsverband.

    Heb niet veel ervaring, ken een paar grepen.

    Ben wel sportief. Wil kijken of ik wat tegenstand kan geven.

    Gr. Menno

  • mike stevens

    Hoi menno , wij zijn verre van dezelfde postuur maar kom rustig eens aan en ik ken mijn weg om iemand voor je te vinden enz. m.stevens37@upc.nl worstelgroeten MIke mail me