Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gemengd worstelen

  • paulvandenHeuve;

    Een goede dag.

    Graag kom ik in contact met een vrouw om mee te worstelen.

    Ik ben 43 jaar, hygienisch en weeg 67 Kg.

    Mijn bedoelingen zijn respectvol richting de dame.

    Hoogachtend,

    paul.

  • Franklinn

    Je zocht een vrouw om mee te worstelen, ik zoek eigenlijk een vent om sportief mee te stoeien, alleen ik woon wel in Maastricht.

    Ben 49/180/79.

    Dank voor je reaktie!

    Franklinn

  • ludo

    Hoi Franklinn

    Ik ben wel in voor een worstelsessie met je.. meer stoeien dan worstelen

    Ik ben wel wat zwaarder dan jou.. 125 ong

    Hoor van je

  • franklinn

    ludo Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi Franklinn

    > Ik ben wel in voor een worstelsessie met je.. meer

    > stoeien dan worstelen

    > Ik ben wel wat zwaarder dan jou.. 125 ong

    > Hoor van je

    Hoi Ludo, ik kijk nooit op deze site, vandaar mijn late reaktie. Lijkt me leuk om eens met je te worstelen, mail me maar voor meer details, dank alvast! Franklinn, mijn mail: lucebert@msn.com

  • hubert

    Hoi,

    Ik ben op zoek naar een slanke man van rond de 60 jaar, die het fijn vindt om af en toe te worstelen. Lekker met elkaar uitvechten wie de sterkste is.

    Als jonge man heb ik vroeger redelijk vaak gevochten maar heb het al ruim 20 jaar niet meer gedaan.

    De laatste tijd krijg ik echter steeds meer zin om weer eens lekker te stoeien met een man die dat ook fijn vindt.

    Ik ben niet echt heel sterk meer maar nog wel voldoende om mijn partijtje mee te spelen!

    Mijn leeftijd is 64 jaar. Lengte 1.90, slank postuur (gewicht 85 kilo), donkerblond haar, geen baard/snor.

    Ik hoop dat iemand met ongeveer hetzelfde postuur (lengte, gewicht) zich meldt.

    We zullen dan elkaar uitdagen om op een geschikte plek onze krachten te meten, gekleed in alleen een kort sportbroekje of slipje.

    Hartelijke groet,

    Bert

    bjank45@gmail.com