Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

worstelmaatje gezocht

  • Jan

    Hallo mannen,

    Ik ben serieus op zoek naar een maatje waarmee ik kan worstelen, liefst iemand met ervaring.

    Zelf heb ik geen ervaring, of het moet voor youtube zijn.

    Ik ben 52 jaar, 85 klio en 1,89

    Ik woon in Assen, voor zover ik kan nagaan is in het noorden van het land werkelijk niets op dit gebied. Heb je zelf interesse of ken je iemand die dat misschien heeft, regaeer dan even aub.

    Groet,

    Jan

  • menno

    Hoi Jan,

    Net je berichtje gelezen. Ik heb niet veel ervaring, ben wel sportief.

    Ik woon in Overijssel, dus niet dicht in de buurt, maar zo af en toe zou kunnen.

    Ben 39, 198 en 95 kilo. dus wat zwaarder en langer.

    maar als je toch denkt, hee leuk. hoor ik het wel.

    groetjes Menno

  • Johannus

    Beste Menno.

    Dank voor je reactie. Ik ben er blij mee, je mail was me ontgaan vandaar mijn late antwoord.

    Het lijkt me goed om nader contact te leggen.

    Ik kan jou geloof ik geen prive bericht sturen, je kunt mij mail op hartzaak@live.nl

    Groet,

    Jan

  • Dereck

    Hallo,

    Las net net je mail. Ik worstel graag en kan ontvangen.

    90kg/175/60 jaar.

    Interesse? Laat maar iets van je horen!

    via marnixmuziekhoek@gmail.com

    Groet

    Dereck

  • Leo

    Hallo Jan,

    Ik ben ook op zoek naar mannen om mee te worstelen. Ben een fitte slanke vijftiger, 183 cm, 74 kg.

    Heb niet op een club gezeten maar wel vaak geworsteldworsteld in de privésfeer.

    Assen ligt niet naast de deur, maar ik wil graag eens naar je toe komen om te kijken of het klikt.

    Zijn er filmpjes van jou op Youtube ? Ik ben benieuwd !

    Uitdagende groet

    Leo

    ugevurip@gmail.com

  • hugo

    he hallo dames.

    welke dame (s) hebben zin om "n potje te worstelen met mij ?

    "t liefst dames die aan gevechtsport of aan bodybuilding doen ( hou namelijk van gespierde vrouwen ) !!

    ik ben hugo , 49 jaar, slank sportief figuur,en altijd vrolijk, ik kom uit overijsel..

    nou lijkt "t jou wat om eens flink te rollebollen met mij ?

    stuur dan een mailtje naar mij, "t liefst met jou telefoonnummer erbij ,zodat wij snel eens kunnen afspreken met elkaar oke ?

    ( ps,ik worstel alleen met dames ) !!

    groetjes hugo.

  • bert

    Hallo,

    Ik ben Bert, 64 jaar, lengte 1.90, gewicht 85 kilo. Woon in Twente (Hengelo(O).

    Wil je graag uitdagen om worstelend onze krachten te meten.

    Als je durft, mail me dan: bjank45@gmail.com

    We spreken dan een plek af waar we stevig en uitvoerig met elkaar kunnen vechten.

    Groetjes,

    Bert