Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

worstelvriend

  • bert

    Hoi,

    Ik zoek een man (tussen 55 en 70) om af en toe lekker vriendschappelijk mee te stoeien. Liggend worstelend uitvechten wie van ons de sterkste is en de ander 20 tellen in de houdgreep weet te krijgen.

    Als we aan elkaar gewaagd blijken te zijn moeten we wel tijdens het gevecht de nodige uithijgmomenten inbouwen.

    Ik ben 64 jaar, slank (gewicht 85 kilo), lengte 1.90.

    Ik ben niet echt beresterk meer maar toch wil mijn krachten graag meten met een andere man, die zo'n beetje hetzelfde postuur heeft (lengte, gewicht en gezien de leeftijd ook niet meer zo supersterk is…).

    Af en toe elkaar fijn uitputten is goed voor onze conditie!

    Als je je aangesproken voelt en hetzelfde graag wil, reageer dan!

    bjank45@gmail.com

  • John

    Lijkt me super om eens met je te worstelen. Mail me maar privé dan kunnen we ook wat foto's uitwisselen, roet, John, Maastricht

  • julian

    ik wil wel een keer met u worstelen hoor ik ben ook niet zo sterk en 41 dus kom maar op

    gr julian

  • rene

    waarvandaan julian, en hoe oud ben je?

    heb je vechtervaring?

  • dennis

    Julian, ik ben ook 41 ben geen hele gespierde vent, wel lang en sportief, durf je het aan? mail me op plecompte64@gmail.com

  • henk

    Hallo worstelaars. Ik vind het grondvechten ook een super manier om je spieren en uithoudingsvermogen op peil te houden. Mijn naam is Henk uit het zuiden van het land (brabant). 58 jaar, 1.75 m en ongeveer 68 kg. Ik ben niet zo vaak in het land maar ik wil toch graag eens proberen om iemand te vinden om een partijtje te stoeien. Heb in ieder geval geen andere bijbedoelingen. Wie neemt contact met me op. Sportieve groet, henk

  • dennis

    Hoi Henk,

    Ik ben 42 dus wat jonger en ik ben wat langer en zwaarder.

    weet niet of dat een bezwaar is.

    Vaak zijn mensen via deze site wel op zoek naar andere dingen.

    Dat is hun goed recht.

    Ik wil inderdaad ook alleen stoeien, puur om kracht en conditie te testen.

    Ik ben wel sportieve vent. Houd van stoeien zonder al te veel regels, natuurlijk niet schoppen etc.

    groet dennis

  • dereck

    Ik ben 63 jaar, 1.75m en 95 kg.

    Neem het graag tegen je op in een sportief stevig potje stoeien.

    Mijn kracht is natuurlijk ook afgenomen, maar wil graag de competitie aangaan en op een plezierige manier bezig zijn met worstelen.

    Doen? Neem dan contact op.

  • chris

    Ik ben 40-1.82-78 en zoek in de regio Zuid-Holland een jongen/man,

    die minimaal 1.85 mtr is, 85 kg minimaal weegt, ontvangen kan,

    tussen de 18 en 50 jaar is en graag eens met me wil stoeien/grondworstelen op vriendschappelijke basis

    We kunnen ook worstelen met olie als je dat graag wilt, en ik kan je er een vergoeding voor geven als je dat zou wensen.

    Wie heeft er zin, tijd en de ruimte ervoor?

    Ik hoor graag van je

    Chris

  • juul

    ik wil wel een paar keer met u worstelen hoor ben ook niet de sterkste maar kom maar op ik hoor het wel

    gr julian