Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mixed wrestling

  • Rick

    zijn er sterke stoere goedgevormde dames (bijvoorbeeld judoka 's / zwemsters / fitnessterren / agentes en militairen) die een potje durven te stoeien tegen een sterke vent?

    je hoort altijd van die mooie verhalen over beenklemmen, maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat een beetje sterke man het onderspit kan delven tegen een sterke vrouw…

    durf jij het tegendeel te bewijzen?!

    als je wint krijg je 200 euro van mij…

    wel op een sportieve manier natuurlijk en met wederzijds respect voor do's and don'ts en uiteraard vooral ook voor de ‘fun’!

    kom op dan, wie durft?!

    Rick uit Den Haag

  • groninger

    Geloof me dat geld ben je kwijt heb tegen 4 bodybuildetsr en 1 fitness dame geworsteld ben geen kleine vent met mn 190 en 95 kg, maar ze veegden de vloer met mij aan echt ongeloofelijke wat een kracht en snelheid

  • Rick

    haha, bedankt voor je reactie Groninger,

    en met alle respect voor jou,

    maar eerlijk gezegd, geloof ik nog steeds niets dat een vrouw mij zomaar af kan troeven,

    noem het Haagsche Bluf :),

    maar er is nog steeds geen reactie van een dame die voor de 200 euro gaat/dus het ook echt aandurft…

    en ik ben er inmiddels bijna van overtuigd dat die er ook niet meer gaat komen,

    dat mag toch wel iets zeggen over het zwakke geslacht (:P)

    maar nogmaals dan: kom op dames, laat het eens zien…

    kortom een laatste oproep:

    WELKE MEID/VROUW/DAME DURFT ‘DE STRIJD DER SEXEN’ AAN !?!